Acum că ai un profil profesional bine conturat, poți începe să cauți locul de muncă ideal pentru tine și te poți pregăti să aplici pentru el.
În proiectul
Atelierul de învățare, Ediția II-a, derulăm activități de mediere a muncii.
Punem la dispoziția ta o echipă de profesioniști care te vor ajuta să obții locul de muncă dorit.
Ce înseamnă medierea?
Medierea este activitatea prin care se realizează punerea în legătură a angajatorilor cu persoanele în căutarea unui loc de muncă, în vederea stabilirii unui raport de muncă sau de serviciu.
Noi te ajutăm să identifici locul de muncă dorit și să te pregătești pentru interviul de aplicare. De asemenea, îți oferim sprijin pentru parcurgerea și înțelegerea drepturilor, a îndatoririlor, a responsabilităților locului de muncă, descrise în cadrul Contractului Individual de Muncă, dar și suport emoțional în perioada de probă.
3 recomandări de pregătire pentru aplicarea la un job:
- Pregătește-ți un Curriculum Vitae (CV) în format Europass
Este recomandat un model Europass pentru că are un design profesional cu care angajatorii sunt obișnuiți deja. Secțiunile unui CV Europass sunt clare și este ușor de parcurs. Astfel, te asiguri că un potențial angajator va identifica informațiile de care are nevoie pentru a lua decizia de a te chema la un interviu.
- Evidențiază-te printr-o Scrisoare de intenție
Prin scrisoarea de intenție poți transmite motivele pentru care îți dorești locul de muncă pentru care aplici. Folosește-te de profilul profesional și oferă informații care să convingă angajatorul că ești persoana potrivită pentru job.
În secțiunea Mediere vei găsi sugestii pentru Scrisoarea de intenție.
- Pregătește-ți întrebările pentru interviu
Cei mai mulți angajatori vor aprecia că te-ai pregătit pentru interviu, astfel că îți recomandăm să pregătești o listă de întrebări pentru care vrei răspuns înainte de a lua decizia să semnezi un contract de muncă.
Conduita la interviu este, de asemenea, importantă. În secțiunea Mediere vei găsi sugestii pentru pregătirea interviului.