”A fost un curs de succes!”
La acest curs ” sunt oameni maturi care fie sunt administratori de firmă, contabili, economiști și care vor să învețe. Eu am o experiență practică de peste 40 de ani, le spun absolut tot ce trebuie să facă un contabil și un administrator să își administreze afacerea și să își cunoască contabilitatea. Practic, îi duc de la bazele contabilității din primul an de contabilitate, până în anul 4, inclusiv fiscalitate, organizare a societăților comerciale, vrând nevrând pentru că trebuie să începi de la Registrul Comerțului, de la cum se înființează o societate comercială și merg prin toate materiile: Resurse umane, Revisal, fiscalitate. Nu mai spun, căci dacă un contabil nu știe fiscalitate nu poate merge mai departe pentru că sunt termene și documente și declarații care trebuie transmise. Eu cunosc toate aceste lucruri practice, toate capcanele, absolut tot ce se poate întâmpla.” (Gela Rogojină- formator)
”Să fi ordonat, este o calitate foarte mare pentru un contabil”
Cursul de Contabil a urmărit obținerea mai multor competențe:
✅Întocmirea /completarea documentelor primare;
✅Contarea operațiunilor patrimoniale;
✅Efectuarea de calcule specifice;
✅Completarea registrelor contabile;
✅Întocmirea balanței de verificare;
✅Transmiterea documentelor specifice.
👉Cursul a fost organizat de către Camera de Comerț și Industrie Bistrița-Năsăud în cadrul proiectului ATELIERUL DE ÎNVĂȚARE:
Proiect co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020
Axa prioritară: 6 – Educație și competențe
Apel proiecte: Creșterea nivelului de calificare al angajaților prin programe de formare continuă corelate cu nevoile pieței muncii
Titlul proiectului: Atelierul de învățare
Cod proiect: POCU/726/6/12/135909
Cursul s-a finalizat cu succes pentru toți participanții care au obținut certificatelor cu recunoaștere națională pentru competențele de contabil.